Monday, April 2, 2012

020412

täna olen olnud ebay lainel - seal on lihtsalt haigelt palju ilusaid asju ning mul on siiralt kahju, et ma ei oma krediitkaarti. kuigi.. kui mul see oleks, siis oleks see ilmselt miinustes.

ebay'st otsisin päris mitmeid asju:
  • pitsiga pluuse, kuigi ma seal eriti silmapaistvat ei leidnud
  • nahavärvi kingi lõpetamiseks. kingadega on mul selline jama, et kuna ma olen 175 pikk, siis on üsna raske leida kingi, mis ei oleks väga kõrged, kuid ilusad. see oleks ju suht inetu, kui mul olek 15 cm kingad ja ma oleks 190 pikk.. või mis te arvate?  sobivaid kingi ma ei leidnud.
  • koolikotti, kuid ka seda on raske leida.
  • kahe sõrme sõrmust. nendega on selline lugu, et enamus ebays on hiinast ning need sõrmused on seal kõik ühes suuruses. ei julge :D teised sõrmused on ristidega, kuid ristid pole absoluutselt minu teema, kuna mina arvan, et kui sa kannad risti, siis see peaks sulle ka midagi tähendama.
ühesõnaga... ma ei leidnud midagi erilist :D


lõpetamisega seoses on tulnud ka üks soenguidee..

ja nüüd väike küsimustik, mille ma sain sellise neiu nagu Agnese blogist

1) Kus sa sündisid?
sündisin Tallinnas, keskhaiglas. sellel ajal, kui ma sündisin, elasid mu vanemad veel Lasnamäel. thank god, et nad sealt ikka ära kolisid :D mitte, et Lasnamäel midagi viga oleks, aga ma arvan, et see ei oleks päris minu koht olnud .

2) Kelle järgi sulle nimi pandi?
alguses pidi mu nimeks saama Mari-Liis. kuid paar kuud enne mu sündi suri mu ema ema , kelle nimi oli Kaie. Selle järgi pandi siis kokku nimi Kaie-Mari. mulle öeldakse, et ma olengi oma vanaema moodi ning mul on väga kahju, et ma teda tunda ei saanud.

3) Millal oli viimane kord kui sa nutsid?
hmm, mingi neljapäev-reede. kui ma olen haigelt väsinud ja mu närvid on läbi, siis tuleb see nutt päris kiirest peale ka iga pisiasja peale. ma mõtlen küll, et mõttetu asi, miks ma nutan? kuid ma ei saa sinna midagi parata :D seega, kui te näete mind nutmas, siis ei pruugi see midagi hullu olla :D

4) Kas sul on lapsi?
ei ole, ei plaani lähiajal saada ka.

5) Kui sa oleks keegi teine, kas sa oleks enda sõber?
oleksin küll jah. algul ma võin tunduda mingi bitch, kuna ma ei ole väga võõrastega suhtleja, kuid kui mind tundma õppida, siis võin täitsa hea sõber olla :)

6) Kas sul on lemmikloomi?
meil on kodus 2 kassi ja õel on jänes, keda ma enda omaks päris ei pea.

7) Kas sa kasutad sarkasmi?
üsna

8) Kas sa teeksid benji hüppe?
ei, pigem siis langevarjuhüppe. benji puhul kardaks seda, et see nöör läheb katki ja ma lendan näoli vastu asfalti vms puruks :D

9) Millised on sinu lemmik hommikusöögihelbed?
mulle meeldivad need šokolaadihelbed, mille paki peal on ahv.

10) Mis värvi on su silmad?
hallikas-sinised

11) Õudukad või õnneliku lõpuga filmid?
õnneliku, ei ole absoluutselt õudukate fänn. väiksena olin tänu oma sugulasele sunnitud vimmi vaatama ning 2-3 aastat ei saanud magada normaalselt :D liiga elav fantaasia

12) Kas sul on õdesid või vendi?
kaks nooremat õde :) ja põhimõtteliselt üks vanem ka

13) Arvuti või telekas?
arvuti, kuna sellega saab teha samu asju, mis telekaga

14) Esimene asi, mida sa inimese juures märkad?
nägu, kindlasti kohe..

15) Lemmik lõhn
piparmünditee, mis on tehtud piparmündilehtedest. ja (hea) toidulõhn

16) Kaugeim koht, kus ma olen kodust eemal olnud
egiptus ilmselt.

17) Kas sul on erilisi oskusi, andeid?
midagi erilist vist küll mitte.

18) Kas sul on hobbisid?
ikka on, mu kirg on muusika :D lõpetan see aasta muusikakooli 7. klassi klaveri erialal ja laulan üle-eestlises neidudekooris Leelo ning Liivi Listra Laulustuudios.
19) Kas sa oled armunud?
ei ole

ja nüüd ma tag'in ka neid, kes seda postitust vaatavad :) 

ning ootan endiselt arvamusi ning kui blogi meeldib, siis follow'ge :)

lõppu üks hea laul..



No comments:

Post a Comment