Wednesday, April 4, 2012

040412

üks minu suurimaid hobisid on laulmine.. laulma olen ma sattunud maailma parimasse stuudiosse nimega Liivi Listra Laulustuudio ning seal olen leidnud maailma parimad inimesed.

täna saigi kaamera sinna kaasa võetud ning pildid isegi arvutisse laetud :) lisaks tuleb siia veel ka muidu pilte koos väikeste kommentaaridega :)

osa mu toast
õde tegi puutöös mulle sellise ülicooli ehtehoidja
ilmselgelt on tegu aprilliga
mulle haigelt meeldib oma kiisusid pildistada :)
kiivid - lemmikud lihtsalt
preili kluge leidis sellise asja :D mulle kohe absoluutselt ei meenu selle nimi
proua huumor ise
kallis õismäe
jah, selline on meie pikkusevahe 
passipilt
korraliku duckface'i peab ka tegema
selle aasta esimesed maasikaad!!
ja laural tuli jälle hammas ära ..


homme on mul Saue G. direktori vestlus gümnaasiumisse sisseastumiseks.. soovige mulle edu :)

ja kui teil väga igav peaks olema siis...

 


No comments:

Post a Comment