Saturday, March 31, 2012

310312

sain lõpuks oma pildid kaamerasseee !!! :)  mul erilist fotograafi silma küll pole, aga mul suht savi . pildid on mingid lambised, aga panen mingi lühikese seletuse ka iga pildi alla..

issi tegi selle kaameraga esimese pildi. ilmselgelt olen ma veel sünnipäevameeleolus, sellest ka segadus :)

üliarmas kink Gretelt, kes tegi mulle 16 tähekest, iga täht ühe aasta kohta :)

hommik meie kodus

Elina kingitus sushi
Minni
Minni tehtud korv
isegi Laura lubas mul endast pilti teha , kuid toppis oma käed ikka näole ette :D 
tegin süüa
meie kuri issi
tegime Lauraga pasta bologneset
lõpukleidi sneak peak :)
sünnipäevaks saadud lill
vabandan oma jubeda näonaha ja meigi pärast
noortekooride võistluselt saime sellised coolid käepaelad :D
ning lõpuks paar asja, mis ma sünnipäevaks sõpradelt sain

ja rääkides veel konkursist, saime 2. koha ja muusikaõpetajate eripreemia vms :D 

No comments:

Post a Comment