Thursday, April 5, 2012

050412

NÄDALAVAHETUS !!!! oii kuidas mul seda vaja oli...

plaanid on ka olemas ..
homme lähen kaisa & võibolla liisuga Titanic 3D'd vaatama.. peaks vist terve meigikoti kaasa vedama , emotsionaalne nagu ma olen :D ning õhtul teeme liisu juures väikse ööbimise

laupäeval lähen vanavanaema juurde . pühade puhul. ning siis on plaanis väike poereis ka teha

ja pühapäeval lähen ma JAANI KIRIKUSSE MARIA TUURILE ESINEMAAA !!! saan jälle oma valge uhke kleidi selga panna ning ns ilus olla :D

aga igatahes.. täna

direktori vestlus läks hästi ning koht Saue Gümnaasiumi reaalklassis on olema.

õhtul tuli liisu siia ja plaan oli mind meikida.. seda ta tegigi
siis , kui ta oli lõpetanud, tuli mulle mõte, et võiks tema juukseid blondeerida :D ma ei tea kui hea mõte see oli, aga selle me teostasime :D tulemus oli selline, et ta juustes leidus nii kollast kui ka vana musta tooni :D
 ja nüüd pildid selle kõige kohta :)

 kui kõik alles algas
andekas ise 
meik, mis liisu tegi mulle
juuksed enne...
...vahepeal...

..ja lõpuks . vähemalt mul oli naljakas :D
enne juuste värvimist
ja pärast :)

mu meik läks raisku, kuna see blondeerija ajas silmad lihtsalt vett jooksma... siiani kipitavad..

aga muidu oli äärmiselt cool õhtu :D


mis te Elyse meikimisoskusest arvate?

No comments:

Post a Comment