Saturday, April 7, 2012

070412

täna teeksin siis postituse oma nägemisest ehk siis PRILLID JA LÄÄTSED !! :)

nägemine on mul hetkel väga pekkis.. vasak silm on -4 ning parem -3.75 .. ja viimaste aastate jooksul on see järjest hullemaks läinud.

loomulikult on mu silm selline:


igatahes.. esimesed prillid sain ma umbes 3. klassis ja oiii kuidas mind noriti.. aga olgem ausad, nad olid ikka päris inetud ka :D



siis äkki mingi 4-5 sain järgmised prillid , mis olid ka punased ning metallraamiga.. pilt iseenesest on halb

järgmiste prillide puhul tuli mul mõistus pähe ning ma avastasin plastikraamid.. aga ma ei tea, mis mul mõttes oli, et sellist tooni raamid valisin

edasi sain uued raamid mingi 7. klassis. ning nende prillidega jäin ma kõige ebaõnnestunuma portreepildi peale

ja nüüd on mul suhtelislt tavalised mustad raamid, millega ma olen peale 1,5 aastat endiselt rahul.


ja eelmise aasta lõpus sain ma oma vanemad nõusse, et nad ostaks mulle läätsed, kuna ma ei näe ilma prillideta pmts mitte midagi ja suvel jääb prillidest korralik rant ka silmade alla + ei saa käia ujumas jne..

kasutan ühepäevaseid läätsi, kuna nendega on haigelt mugav ning ei pea koguaeg muretsema, et kas läätsed said ikka konteinerisse jne.. ja juhuks, kui üks lääts peaks ära kaduma, on kadu väiksem..

hiljuti tellisin omale laatsed.com lehelt hazel brown tooni ühepäevased läätsed. ilmselt on need mõeldud pruunile silmale, kuna minu silmas jäävad nad sellised rohekad..

võrrelda saate selle postituse esimese pildiga
 


aga lõppu tegemistest ka natuke..

eile käisin siis kauaoodatud Titanic 3D'd vaatamas ja olen veidi pettunud. film ise oli muidug super, nagu alati.. aga 3D'lt ootasin nagu midagi enamat, minu arvates see 7.60 mis ma pileti eest maksin, ei olnud seda väärt.. ning lisaks on coca-cola plaza 3D prillid väga ebamugavad.. kummist sangad ja kitsad kah. mul oli väga hea meel, et ma läätsed silma panin sellel päeval..
ja sain Bershkast 19.99 eest paksud teksaretuusid ka


õhtupoole läksin lofti ning sealt edasi liisu poole, kus sai tehtud väike photoshoot, mille pildid ei kannata eriti kriitikat :D


ja kõige lõppu paneksin ma ühe ilusa vähetuntud eesti laulu, mida ma see aasta ise ka laulsin..

No comments:

Post a Comment