Wednesday, July 18, 2012

Veel Hiinast...

Nagu näha, olen ma väga laisk ja ei viitsi ühestki päevast enam midagi eraldi kirjutada :D Lisan nüüd pilte ja kirjutan natuke juurde. Kui küsimusi on, siis võin neile kommentaarides vastata :)
See on täiesti okei, et sa võid oma kanatoidust midagi taolist leida





Loomad elasid Pekingi loomaaias väga jubedates tingimustes


Nägin esimest korda elus pandat, jeee :D



Hi Patrick









Esimene KFC


Meie elamise lähedal asus üliülimõnus prantsuse kohvik, kus müüdi haigelt häid saiakesi ning see jook siin on mingi sidrunismuuti, mis maitses nagu sidrunikoor. Hiljem ostsin ma sealt värskelt pressitud kiivismuutit ja see oli TÄIEGA HEAA :D


Suhteliselt igapäevane ilm Hiinas

Olümpiastaadion 

Millalgi juulis mängib seal Arsenal kellegi vastu ja selle puhul vahetati seal just muru



Olümpiaujula

Add caption

Pekingi ooper


Akrobaatikashow







See on selline kera nagu Simpsonite filmis, teate küll :D Korraga sõitis seal 8 mootorratast

See päev, kui päike paistis



HIINA MÜÜR


Üldiselt võin öelda, et mu ootused olid täiesti erinevad.. Tegelikult ei ole tegu üldse mingi uhke suurlinnaga, kaugel sellest. 
Peking ei ole mu ideaalkoht ja sinna rohkem tagasi ma ei läheks.


No comments:

Post a Comment