Wednesday, July 4, 2012

Hiina 1. päev

Enne lendu viisin kooli ära dokumendid.. Nüüd olen ametlikult Saue Gümnaasiumi 10. reaalklassi õpilane ..

Esimene lennuk oli suunal Tallinn-Helsingi ning see oli midagi uut. Ma pole varem nii pisikese lennukiga lennanud ja see lennuki suurus andis ikka tunda ka. Raputas päris hullusti ning kuna meie lennukil polnud kohe luba maanduda, tiirutasime me umbes 10 minutit niisama mere kohal.

Siis oli meil aega Soome lennujaamas passida, enne kui oli ees 8-tunnine lennureis Pekingisse...

Lennureis Pekingisse tekitas alguses elevust, kuna ma ei osanud lennukist, kust saab filme vaadata, midagi arvata.. Kaheksa tunni jooksul saime kaks korda süüa ning ma sain paar filmi vaadatud ja isegi magatud, fun, eksole :)

Seoses ajavööndi muutumisega jäi meil üks öö vahele, sest kui Eestis oli kell 2 öösel, siis Pekingis, kui me sinna jõudsime, oli kell 7 hommikul.

Liikusime metroodega siis oma kodu poole, mis asus Pekingi erinevate saatkondade rajoonis. Isa elab mul ühes elamurajoonis, kus elab ka suhteliselt palju välismaalasi. Selles rajoonis oli ka väikene turg nimega Ladies Street, kuigi me sealt midagi peale arbuusi ja kirsside ei ostnud :D

Siis päeval seadsime ennast korterisse, mis oli äärmiselt cool ja mõnus, ennast sisse ja õhtul läksime kodu lähedal asuvasse hiina restorani sööma. Kuna väga vähesed hiinlased inglise keelt mõistavad, siis pidi seal enamast ennast käte-jalgadega selgeks tegema. Thank god, et menüüdes pildid olid..

ja nüüd mõned pildid kah...

oli päris hää

tagasi tulime kahe suure kohvri ja ühe suure kotiga

kaart, millega sai lennujaama metrooga sõita

meelelahutus

ilm oli kuni viimase kahe päevani selline

kodu siseõu

kaheksajalad õhtusöögiks

kui nüüd jälle viitsimist tuleb, siis kirjutan järgmistest päevadest :)