Friday, June 15, 2012

FINITO

Täna, 15.juunil 2012.aastal, lõpetasin ma Saue Gümnaasiumi 9. klassi...

Vau, ma ei suuda uskuda , ma olen NIIII vana :D

Aga nüüd lühidalt kõigest..

Hommikul oli äratus 6.30, et hakata koristama, kuna eile oli jalka ja me empsiga lihtsalt ei viitsinud. Kella 10. läksime juuksurisse ja võtsime Birgiti linnast peale.  Peale juuksurit meiki ja seal oli kerge šokk. Jumestaja oli teinud mulle sellise väga vale pruuni lauvärviga pmts terve lau meigi... Siis liikusime koju ja ma parandasin oma meiki :D Siis sättisin kella kaheks kooli ennast , et teha proovi. Laulsime Joosepiga The Sun'i lugu "Võta aega".

Kell 15.00 hakkas aktus ja me läksime saali. Kuidagi eriti ametlik tunne oli.. Algas kõik hümniga ja siis tuli direktori kõne ja siis hakkas tunnistuste jagamine. Kui minu kord tuli, said minu esivanemad ka lavale ning neile anti aukiri sellise cooooli lapse kasvatamise eest nagu mina :)  Kui ma lavalt tagasi kohale läksin , õnnestus mul lava servalt oma pika roosiga maha lükata lillepott ja komistada trepil. Ühesõnaga, on mida meenutada :D

Siis tuli veel kõnesid ja me tegime Joosepiga oma numbri ära. Ta küll natuke puterdas, aga pole hullu :)

Ja järgmine osa oli mu lemmik - LILLEEED !!

Kohe saalist välja astudes tulid mulle vastu GRETE , LIISU JA LAURAAA, mul oli niii hea meel :D
Lisaks sain veel lilli nendelt, kellelt poleks absoluutselt oodanud.. Väga rahule jäin :)

Birgitiga


Me tegime täna veel ühe väikese photoshooti ka, aga sellest ehk kirjutan kunagi? homme ?

2 comments:

  1. jaaaa mina tahan näha veel pilte ja sa olid niii kena seal ja armastan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiui, aitäh :)
      http://public.fotki.com/kkkm/lpetamine-2012/ pw on paljulilli

      Delete