Friday, June 8, 2012

080612

Tsauki, pole ammu kirjutanud, kuna lihtsalt ei ole aega olnud. Nüüdseks on mul 2 eksamit tehtud.
Eesti keele eksam ei olnud eriti raske - kirjandi pealkiri oli lihtne ja ülesannetes ei olnud ka midagi keerulist. Kõige raskem oligi vist funktsionaalne lugemine. Kokku sain 92p ja 5 :)

Täna oli matemaatika. Tunne on üsna hea, ainult aega jäi vormistamiseks puudu ja üldse sai eksamileht kuidagi väga täis. Ülesanded ei olnud ka väga rasked, aga korralikult sai breinida küll seal :D Kui nüüd lahenduste lehte vaatasin, siis peaks vist 5 tulema.

Nüüd on veel keemia jäänud, seda kardan kõige rohkem, kuna ma lihtsalt ei oska seda. Mul on vist siiski hea meel, et ma inkat ei valinud, kuna suuline eksam kohe üldse ei kõla hästi :D

Oh, jah, lõpetamine pole üldse enam kaugel, Hiina sõit ka mitte.. Ootus hakkab tekkima juba:D
Homme lähen juuksurisse proovisoengut tegema ja ehteid ostma. Ülejäänud kraam juba olemas :)

Ja siis lõppu panen sellise cooooli laulu:D


2 comments:

  1. Avastasin su blogi velvetist. Päris lahe on, followin kindlasti.. aga üks soovitus: pane blogisse suuremad pildid.:D Parem on jälgida ja sul on lahedad pildid ka!:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :)
      Piltidest nii palju, et ma vist liiga laisk inimene, et nende suurust ümber teha :D

      Delete