Sunday, January 20, 2013

12 asja, mida ma koolis olles ei mõista

HEAD UUD AASTAT, je ma kirjutasin viimati oktoobris

Igatahes, tänane postitus tuleb siis loetelu nähtustest/asjadest vms , millest ma lihtsalt aru ei saa...
Ärge keegi isiklikult võtke, see on lihtsalt minu arvamus

1)PLÄTUD

Just why?  Ja ma näen neid NII palju kasvõi enda klassis ning mitte ainult poistel, vaid ka tüdrukutel. Jah, täpselt selliseid nagu siin pildilParim on veel see, kui nende alla pannakse puuvillased spordisokid adidase logoga näiteks. Amazing. Ma ei suuda ühtegi head põhjust leida, miks neid kantakse?

2) SOKID JA KINGAD

Okei, mustad sokid mustade kingadega, ei judge'i nii väga, aga seriously. Sa oled 16-aastane tütarlaps ja sa paned jalga valged baleriinad ja sinna roosa-sinise-kollase-triibulised sokid. Isegi, kui sul ei ole sukki või midagi, siis kanna neid sokke tennistega. Mu õde ütles, et kannaks nagu beebide sipupükse, millele on kingad külge liimitud... Väikestel lastel ma mõistan, sest väikestele lastele pole sukki obviously..

3) VÄIKESED LOLLID LAPSED

Kas ainult mulle tundub, et väikesed lapsed muutuvad järjest lollimaks iga aastaga? Kui ma satun kuhugi koridori, kus on algklassid, siis ma tahaks sinna lihtsalt maha surra, kuna see lärm on KOHUTAV. Me olime kindlasti ka valjud, aga kindlasti mitte nii hullult. Lisaks see, kuidas nad jooksevad. Vahel ma olen mõelnud, et ehk peakski meelega jätma oma termose lahti, et mõni laps sellele otsa jookseks ja midagi õpiks. Selle aasta algul oli meie koolis ka üks väike poiss, kes literally lihtsalt tuli ja hakkas sind peksma ja käperdama, ma isegi ei oska öelda midagi. Ausalt.  Ja see, kuidas nad räägivad. Lihtsalt kuulad ja mõtled, et miks?? Kust nad õpivad neid sõnu?  Kas nad teavad, mida need tähendavad? Mingid algklasside nagad tulevad lihtsalt ja saadavad su perse, suu jääb lahti lihtsalt.
Selline asi paneb mind mõtlema, et peaks oma lapse sõjaväekooli panema või midagi

4) VETSUDES KOGUNEMINE

Ma mõistan, kui minnakse kahekesi, okei. Aga kui ma näen, et wc's on 3 neljaliikmelist tüdrukute punti, siis see paneb mind imestama. Ja need on mingid 4-6 klassi tüdrukd tavaliselt. Ma usun, et see on mingi mööduv faas, sest me ise käisime kunagi wc's kaarte mängimas :D Kujutan ette, kui taun on minna vetsu ja leida sealt 6 väikest tüdrukut, kes istuvad keset põrandat ringis ja mängivad kaarte...  Lollus

5) AMEERIKA LIPU MUSTRIGA RETUUSID

Ma ei tea, kas see oli natuke aega tagasi ainult minu koolis popp teema, aga oli päris mitu päeva, kui ma avastasin, et ühes 5-6 klassis oli 5 tüdrukut, kellel olid jalas USA lipuga retuusid... Võibolla see pole otseselt mõistmatu, aga lihtsalt veider oli vaadata...

6) RISTID

See on siin ilmselt kõige vastuvaieldavam asi siin loetelus. Mina isiklikult leian, et risti on kristluse sümbol ning niisama kandmine on natuke lame. Samamoodi nagu sa ei kanna niisama moslemi mütsi peas, ei peaks sa kandma risti kaelas ega särgil. Ja mis selles risti kujus üldse erilist on? Ei mõista

7) HALVA HÜGIEENIGA INIMESED

Halval hügieenil pole absoluutselt mingit vabandust. Vabandus ei ole see, et sul lähevad juuksed kiiresti mustaks - siis sa pesedki neid iga päev, et nad ei näeks sul välja nagu rasvapulgad. Mind häirivad ka need udemed, mis minuvanustel poistel näos kasvavad ning raseerimata mädanevad jalad, mis kehalise tunnis kätekõverdusi tehes su näost väga lähedalt mööduvad ja isegi kui sul on megahalb nahk, siis sa ravidki seda ja küünealused peavad!! ka puhtad olema. Kõik see loeb. Ma tean, et kõikidel ei ole ilus näokuju ega ilus keha, kuid hea hügieen on tõesti KÕIGE olulisem... Mõni inimene võib lihtsalt südame pahaks ajada

8) SUPID

Mul on kahju, et mul ühestki enda kooli supist pilti pole. Elinale näiteks maitsevad need, aga minult on need igasuguse supiisu ära võtnud. Toon mõne kelmika näite: kana-kartuli-riisisupp, kartuli-kruubisupp veiselihaga, makaroni-kartuli-riisisupp. Ma võiks kodus ka teha suppi, kuhu ma kõik nädala jäänused sisse panen. Minu supisöömine piirdub enamast vedelikust. Lisaks meeldib mulle see vapustav õlikiht, mis igat suppi kataks. Ma usun, et mu 9-aastane õde suudaks ka paremaid suppe teha. Kaks aastat tagasi rõõmustati meid ka sellega, et suppi saab 2 korda nädalas.  Vaadates seda üle 20-eurost summat, mida me sööklale iga kuu maksame, ootaks küll midagi paremat

9) VÕIKU, MIS ON VETTINUD

Koolis on meil päris hea võiku, aga vahel läheb halvasti ning leiva üks pool on tomativedelikust täiesti läbi vettinud :( First world problems, i know

10) TÜTARLAPSED, KES TÄIUSTAVAD MEIE PÄEVA OMA KAUNI PESUGA



Ma saan aru, kui sa lähed kluppi ja paned selga omale pitsist või niisama valge särgi ning sinna alla erkroosa rinnahoidja, palju õnne. Aga koolis... Miks? Mis su eesmärk on? Jätta endast eriti rumal mulje? Litsakas? Ei tea, võibolla jääte kuttidele silma, good for you


11) NEED, KES TÄIUSTAVAD MEIE PÄEVA TWITTERIS OMA TUNNIPLAANIGA

"2 tundi veel, siis koju",  "esta läbi, nüüd füsa", "ma ei viitsi koolis olla, aga 4 tundi veel kannatada #tahaks #koju"

12) LIHTSALT LOLLID INIMESED
Ma vaatan mõnda ja mõtlen, et miks sa nii väärakas oled? Olen ma ainuke, kes seda teeb?


That's it. 
Mulle ei meeldi üsna paljud asjad, ma tean, aga mis eestlane ma oleks, kui ma ei viriseks? :)

Kui teil on midagi lisada või öelda, siis palun.

14 comments:

  1. No ikka PÄRIS kümpi! :D kõige võib nõus olla ja kindlasti oleks midagi veel lisada, aga hetkel ei löö tulukest põlema!

    ReplyDelete
  2. Issakene - baleriinad sokkidega - ma olen terve elu mõelnud, et ma ei saa ju olla ainuke, kes sellist vaatepilti nii K O L E D A K S peab.. lihtsalt liiga jube.
    Minu arvates on kole isegi mustad sokid valgete tennistega ja vastupidi..
    + koolis dressidega käimine - no ei.. õnneks meil kooli kodukorras ka sees, et ei tohi käia, aga paljud sellest reeglist kinni peavad, eks..:S
    + sööklas topitakse meil iga toidu sisse peaaegu ananasii - wtf?? Makaronid hakklihaga (ja ananassiga); riis ananassiga; porgandisalat ananassiga - MIKS:S Õnneks on koolilõuna tasuta kogu koolile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. seoses ananassiga meenub mul, et meil topitakse iga toorsalati sisse puuvilju. Porgandisalatit süües avastad sealt näiteks virsiku. Milleks? Kogu puuviljakoguse peale, mis on salatis, saaks igal lapsele ühe niisama anda. Puhas lollus

      Delete
  3. Retuusid ja t-särk kombineeritult baleriinade ja roosade sokkidega. Või siis 14cm kontsad+värvilised sokid+teksad+dressipluus. Oh god, why??
    Nõustun sinuga praktiliselt kõige osas, kuigi risti kannan ka mina kaelas, lihtsalt sellepärast et mulle meeldib.

    ReplyDelete
  4. Ise küll ei kanna, aga kas sa selle peale ei tule, et plätud on mugavad? Ega inimesed kõiki asju stilli pärast ei pea kandma. See, et ühe klass tüdrukud otsustasid kanda samasugusi pükse, on minu kui gümnasisti arvates väga vinge, et juba nii noorelt on selline ühtlustunne klassis tekkinud ja ise ei näe küll neid koledatena. Supid ja võikud on sammuti maitsvad. 11nda punktiga tuleb nõustuda

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, nagu ma mainisin ka postituse alguseson see minu arvamus. Plätude ja nende pluuside kohta ütleks ma nii, et kool on ju nagu natukene soliidsem koht, kus minu arvates ei ole plätud ja pesu väga sobivad. Koledaks ma otseselt midagi ei nimetanud.

      Delete
  5. Eem...mis plätudel siis viga on? Ise ka kandsin põhikoolis täpselt samasuguseid nagu pildil näidatud. Mõnusad, lahtised ja jätavad mulje ka nagu mu jalalabad oleksid natuke suuremad. Mul on nii lai perse ja kintsud lihtsalt et muude sisejalatsitega näen välja nagu mul jalalabasi polekski. Mingid valged vms sokid seal all on küll koledad, nõustun, aga selliseid plätusi mustade sokkidega kanda on imo täitsa okei.

    Ja lollid inimesed....no mida nad sinna teha saavad? Mõttekam on seda lihtsalt ignoreerida. Ja kõik defineerivad seda ''lollust'' erinevalt. On jah nõme, kui keegi postitab iga asja mis ta elus toimub twitteris ja facebookis ja kkirjuttab , naqqqq , sedasi , äää , !!!! , . aga mõttetu on end sellepärast üles kütta. Neile meeldib nii, las nad siis on omaette rumalad. Lõpuks võtavad nad end nii või teisiti kokku ja kui ei võta, eks siis elu karistab neid ise.
    Mina olen ka loll inimene, aga natuke teises võtmes ja sitt tunne on küll, kui keegi lihtsalt persse saadab mind sellepärast. Aga noh, igaühel on õigus oma arvamusele, ma ise ka peksan väikeseid lapsi kui nad mulle närvidele käivad, selline ma lihtsalt olen. Ja muidugi on õigus ka mulle selle eest tappa anda, ma saan aru.

    Oh ma kaldusin teemast nii kõrvale nüüd, aga muidu enamusega sellest postitusest ma nõustun ka. :)
    Aga siiski, kui mõnele meeldib kirjusi sokke kingadega kanda või läbipaistvat pluusi, ju see siis meeldib neile. Miks nad muidu nii teevad? :) Mulle ka meeldib kohati veidralt riietuda ja inisetakse küll koguaeg aga oehh...mis sinna parata saab, kõigil oma maitse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plätude kohta nii palju, et nagu ma eelmisele kommentaarile vastasin, on kool selline natuke soliidsem asutus, kuhu minu arvates plätud ja läbipaistvad pluusid väga ei sobi. jah, kingade ja sokkide kohta ei ole mul öelda miskit.
      Lollid inimesed ei saa tõesti teha midagi. Ja terminist 'loll olema' on igal ühel omad arusaamad ilmselt. Sa mind isiklikult ei tunne ja ma tõesti ei ole absoluutselt pissed-off või midagi :D sellesmõttes, et see postitus ei ole üldse mingi kuri sõimang või mingi vihje ja hukkamõistmine.

      Iga inimene on omamoodi, see siin oli minu kerge hämming, kui nii võib öelda :)

      Delete
  6. Eriti nõme on see, kui 5.-6. klassi tüdrukud oma juukseid WC's sirgendavad. Siiski on WC mõeldud ju koht, kus saab oma häda ära ajada või käsi pesta.
    Mulle üldse ei meeldi, kui keegi haiseb või on juuksed pesemata. Pesemata juuksed saab panna patsi, et pole nii palju näha. Ja inimesed, kes haisevad. Odav deodorant ei maksa ju nii palju. Seega miks mitte osta.
    Kui sa mõtled lolli all seda, et inimene lihtsalt lollitab ringi, siis ma ei oska midagi öelda. They just wanna have fun. Ise ka lollitan ringi.
    Olen tähele pannud, et väiksed lapsed ropendavad ning sõimavad ja peksavad päris palju endast vanemaid. Tundub nagu vanemad oleks lapse tallalakkujad.
    Häirib see, kui 2. klassi õpilasel on IPhone vms. Endal hakkab kuidagi halb tunne.
    Kõige rohkem vihkan ma seda, kui õpetaja mööda läheb ja ma talle tere ei ütle, siis kohe hakatakse pahandama. Ning kui ma tervitan, vaatab õpetaja lihtsalt tuimalt otsa ning kõnnib edasi. Tekib kohe küsimus, mida ma tegema pean?
    Oh, ma võingi edasi loetlema jääda, mis MIND veel häirib, aga see muutuks liiga pikaks. Parem oleks ma arvan mitte välja teha. :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei mõtle lollitamist, ise harrastan ka seda vahel :) Õnneks mu koolis seda teretamise probleemi pole. Naljakas on see, et sellest postitusest jääb vist mulje nagu need ärritaks mind vm. Ei, absoluutselt mitte. Olen täiesti rahulik :)

      Delete
  7. Pooleldi mahakoorunud küünelakk on veel üks väga häiriv asi.

    ReplyDelete
  8. Ma põhimõtteliselt nõustun peaaegu kõigega (kuigi mu gümnaasiumiaeg jääb mitme aasta taha). Eriti see hügieeni oma- jah, iga inimene ei ole loomulikult ilus või hea kehaga, aga see pole vabandus, miks jätta juuksed või kaenlaalused pesemata. Ja siis kui umbes mainid midagi, nähvatakse, et "kõigile ei olegi looduse poolt ilu antud". Sorri, aga mis loeb loodus hügieeni, viimase eest saad ise hoolt kanda :D


    Ja noh, riided.. eks need ole igaühe enda asi. Maitsed on erinevad, praegu on tumblris ja igal pool mujal väga moes läbipaistvad õrnad pluusid ja isegi baleriinad sokkidega (siis on need muidugi nt lillemustriga õhukesed sokid, mitte värvilised paksud sportsokid :D). Aga samas on jälle üks asi inimese enda stiil ja teine asi lihtsalt lollus tulla kooli paksude dressipükstega (umbes nagu suusapüksid), panna sinna peale erksinine pusa, jalga KONTSAGA KINGAD ning võtta kätte väike klubikäekott, nagu üks minu kooli tsikk kogu aeg tegi. See võttis küll närvi mustaks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh well, ise käisin 1. klassis taolise riietusega sõbranna sünnipäeval, siiamaani tehakse nalja selle üle :D:D

      Delete
  9. Peaks ütlema, et oli üsnagi humoorikas postitus ja peab Sinu väljatoodud näidetega tõustuma kah!

    ReplyDelete