Monday, September 24, 2012

240912

 Mina, Saue Gümnaasiumi tühine, ent töökas rebasekutsikas, tõotan
läbida selle pika kannatusteraja, isegi, kui higi, verd ja pisaraid
valada vaja.
Soovin uhkelt seista teie- huntide seas, ilma, et ma oma väärtusetut pilku maha suunama peaks.

Luban, käsi südamel, et enda kooli ma ei häbista,
endast nõrgemaid ma abistan
ja kohuseid täites ma ei pabista.
Luban jõuda igale poole esimesena,
et avada teistele uksi.

Ma ei kuse dušialla
ega päästa tuletõrjealarmi valla.
Korjan üles ka kõigi teiste prügi,
puhvetis ja sööklas ma ei trügi
ning endast vanemad lasen ette.
Kõik pudelid taarakasti panen
ja õppetöös püüan olla aina parem.

Mu hunt on minu vaimne guru,
mina vaid tema taskupõhja puru.
Kui hundist koridoris möödun,
ma kohe tema poole pöördun
ja talle alandlikult kummardan.
Mu kallis hundiisand,
luban, et Su ellu ainult rõõmu lisan,
"SA OLED PARIM!" ma kisan.


1 comment: