Saturday, May 5, 2012

050512

tsauki, päris pikk vahe on olnud, või mis?:D asi oli selles, et mul oli täna klaverieksam ja koolis on üsna kiire.. eksamist siis nii palju, et täitsa pekki läks , hindeks sain küll 5-, aga ainult selle esinemise põhjal oleks pidanud see olema 3. saan salvestuse ka, jeesus.. ei taha seda kuulata.. mina ja ka muusikakooli õpetajad oleme minus pettunud..
aga see selleks .. ilmselt hakkavad siia blogisse tulema enamasti pildipostitused, kus on väikesed kommentaarid all :)

mingisugusel aprillikuisel laupäeval pidas mu õde laura-liis oma 14. sünnipäeva megazones. mulle haigelt meeldib seal .. ja kuna meie ühine sõbrants ei saanud tulla, kutsusin ma kaasa oma klassiõe :)  laurale olid aga sünnipäevale tulnud tema Jedwardi-sõbrad ja sõbranna soomest, nii armas mu arust :) aga pilte
sünnipäevalaps
ja teine pudilane :)

ja me värvisime mune ka vahepeal :)
siis järgmisel päeval oli väljas haigelt mõnus ja kohe kutsus oma uusi bikiine testima

ja siis käis elina jälle mu juures 'fotokunsti' tegemas..
29. oli mu vanavanaema 90. juubel, mis toimus TTÜ's. ohhh, kuidas mulle see ülikool meeldib :D
 õde trollis mul jälle :D
juubilar
selline kleit oli mul siis seljas, see on pärit kusagilt Saksamaalt:)
tädipoeg 

ja siis nüüd tulevad taas mõned random pildid :)
hull, värvis jälle oma tuka ära.. õnneks see tuleb maha :D
no vaadake neid lokke
tuttavad käisid oma beebiga külas meil:)
elyse sai klassivendadega sõbrapilti

ja see oleks siis piltide poolt kõik..
nüüd on siis 5st 1 tähtis asi tehtud.. jäänud on veel vene suuline arvestus, keemia, matemaatika ja eesti keele eksam.. maikuu tuleb töökas.. 

päikest :)



No comments:

Post a Comment